زلال حکمت

زلال حکمت
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زلال حکمت و آدرس zolalehekmat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


 


اي زينت عرش كبريايي

مقصود خدا ز " هل اتا " يي

عصمت ز تو رنگ و بو گرفته

آدم ز تو آبرو گرفته

اي هستي انبيا به دستت

كار دو جهان بود به دستت

تو كوثر ناز مصطفايي

تو راز و نياز مصطفايي

نازل شده از خداي سبحان

در مدح تو آيه هاي قرآن

جبريل امين تو را گدا شد

آنگاه مقرب خدا شد

اي لاله ي گلشن خديجه

زيبايي دامن خديجه

" كوثر " كه بود زحق نشانت

يك قطره ز بحر بيكرانت

اي فاطمه! آيت محمد

تفسير عنايت محمد

تا فاطمه مادر پدر شد

والله قيامتي دگر شد

اي ياس كبود باغ حيدر

اي كوثر درد و داغ حيدر

حيدر كه چنين دوام دارد

هستي خود از تو وام دارد

عشق ازلي تويي تو زهرا

محبوب علي تويي تو زهرا

حيدر كه به ماسوا خدا شد

"يا فاطمه " گفت و "لافتي" شد

تو پشت و پناه حيدرستي

تو سوره ي فتح خيبرستي

اي آنكه شدي به وقت غربت

يكدانه مدافع ولايت

اي گشته سپر به جان حيدر

استاده در آستانه ي در:

آنان كه دل تو را شكستند

آيينه ي حق نما شكستند

پهلوي تمام آفرينش

با ضربت در چرا شكستند؟

بازوي علي توان ندارد

ركن دل لا فتا شكستند

قرآن به غمت شده گرفتار

تا "كوثر" و "هل اتا" شكستند

در پشت در و ميان كوچه

پهلوي گل خدا شكستند

تو دار و ندار اهل بيتي

يكدانه نگار اهل بيتي

مانند تو خوب كس نديده

حلم "حسني" ز تو رسيده

سرچشمه رافت "حسيني"

تفسير شجاعت "حسيني"

"زينب" كه چراغ عشق افروخت

در پيش تو درس صبر آموخت

اي منشا ربناي "سجاد"

"يا فاطمه" شد دعاي "سجاد"

هم "باقر" و "صادق" معلا

شد ريزه خور علوم زهرا

بي مجمع مهر فاطميه

كو برتو لطف"كاظميه"

تو مادر رافت "رضا"يي

معناي محبت "رضا"يي

اي جود "جواد" از وجودت

جانم به فداي لطف و جودت

"هادي" كه عنايت از تو دارد

دستور هدايت از تو دارد

از دامن كوثر محمد

نور رخ "عسكري" برآمد

يا فاطمه! مقتداي "مهدي"

هر لحظه تويي دعاي "مهدي"

او وارث پهلوي شكسته است

او منتظر فرج نشسته است

عالم شده تشنه ي حضورش

با امر تو مي رسد ظهورش

با رايحه ي بهشت و كوثر

با رايت و ذوالفقار حيدر

يك جمعه رسد كه آن مه ناز

"يا فاطمه" گوي مي رسد باز

..............................

من بنده ي درگه تو هستم

دل را به ضريح تو ببستم

يا فاطمه جان!منم گدايت

بر بنده ي خود نما عنايت

من زائر قبر بي نشانت

دلداده ي تربت نهانت

افتاده دلي در اين كمندم

تا روز حساب دردمندم

من خادم فضه ي تو هستم

از باده ي "هل اتا" ت مستم:

خاك قدمت منم منم من

اشك حرمت منم منم من

عمريست كه در ره گدايي

غرق كرمت منم منم من

ليلاي دلم تويي تويي تو

مجنون غمت منم منم من

.................................

اين بنده ي درگه تو زهرا

هم نام تو كرده دخترش را

اين فاطمه را به روز ميلاد

از نيت مادرش خدا داد

يا فاطمه! او هديه ي توست

عيدي تو و عطيه ي توست

يا فطمه! اي حبيبه ي يار

اين هديه ي توست؛ خود نگهدار

با نور خود آشناييش ده

از غير خودت رهاييش ده

اين فاطمه خاك پاي زهراست

يا فاطمه! او گداي زهراست

اين فاطمه را ز راه احسان

يا فاطمه! فضه ات بگردان

از كوثر خود به او نمي ده

او را دل و جان فاطمي ده

..............................

سروده ي: محمد حسين تقوايي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 فروردين 1392 ] [ 18:29 ] [ محمدحسین تقوایی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 فروردين 92
امکانات وب